Yummy - Mæt og glad :-)

2013-09-19 19:39

Vi har fået lækker mad, nu glæder jeg mig til en kop kaffe... er mæt og glad :-)

                                                                                                                          

Vi fik den superlækre tabouleh inspirerede kartoffelsalat - den kan altså varmt anbefales.

Da jeg zappede fjernsyn i eftermiddags, kom jeg fordi Frihuset, hvor de lavede medisterpølse (det må jeg altså også snart prøve!) og som tilbehør hindbær-eddike marinerede rødbeder.
Jeg købte en hindbærvingagrette i Sverige i sommers, så det måtte prøves. Vildt lækkert :-)

Kog rødbederne let - vend dem i en blanding af hindbærvingarette og sukker (lige dele) - og lad det trække inden servering. Uhm.

Jeg lavede frikadeller med persille, frisk hakket chili, hakkede soltørrede tomater og æg. Bag dem 20-30 min. i ovnen ved 220 grader.